2012 m. kovo 24 d., šeštadienis

Nuorodos į straipsnius anglų kalba

Keletas mano draugų klausė manęs kada gi aš ką nors parašysiu anglų kalba. Atsakymas paprastas - niekada, nes šis blogas skirtas tiems, kas angliškai neskaito. Anglų kalba ir taip labai daug informacijos internete. O vat lietuviškai ne tiek jau daug parašyta apie homeopatiją. Bet panašu, kad tie žmogučiai mieliau paskaitytų mano surinktą informaciją, nei ieškotųsi jos patys. Taigi pagalvojau ir nusprendžiau, kadangi jau šiaip ar taip turiu keletą darbų parašytų angliškai ir esu gavusi už juos puikius įvertinimus, kodėl gi man jų nepasidalinus (kad nenuskriausčiau tų artimųjų, kurie lietuviškai dar neišmoko ;). Tad nenustebkite karts nuo karto pamatę nuorodas į dokumentus parašytus anglų kalba. Bent jau pirmieji jų yra labai tinkami įvadui į homeopatiją. Jei skaitote angliškai, kviečiu juos pavartyti. O jei neskaitote, laukite ir po truputėlį visa tai surašysiu lietuvių kalba.

Pirmąjam pasimėgavimui - Homeopatijos istorija.

Komentarų nėra: