2011 m. liepos 27 d., trečiadienis

Prisistatymas

Na, kaip jau turbūt aišku iš pavadinimo, esu Raimonda ir šiame blog'e žadu rašyti apie homeopatiją ir su ja susijusias temas.
Homeopatija susidomėjau gana seniai. Pirmą kartą apie ją išgirdau prieš maždaug 17 metų, kai susirgo mano jaunėlis brolis. Gydytojai, nelabai suprasdami kas su juo yra, prognozavo jam gyvenimą invalido vežimėlyje. Mama tada griebėsi visko (tame tarpe ir homeopatijos), kad tik ši prognozė neišsipildytų. Ir jai pavyko - mūsų mylimas žmogutis vėl ėmė vaikščioti ir šiandien yra visiškai sveikas. Dabar sunku pasakyti, kokią konkrečiai rolę tada suvaidino homeopatija, bet man ji įstrigo atminty kaip kažkas nepaprasto, kaip viltis, kaip galimybė...

Taigi vėl prisiminiau apie homeopatiją jau po daugelio metų, gyvendama Airijoje ir besilaukdama savo pirmosios mergytės. Tada man pasidarė itin svarbu išmokti pasirūpinti savimi ir savo būsimu kūdikiu ligos atveju. Žinojau, kad tradicinė medicina nelabai ką turi pasiūlyti besilaukiančioms mamoms ir kūdikėliams. Be to, labai nepasitikėjau Airijos sveikatos sitema, kuri daugumą ligų gydo antibiotikais. Žinojau, kad homeopatija gali pasiūlyti kur kas geresnę ir saugesnę alternatyvą. Tad 2006 metais baigiau trumpą homeopatijos kursą Airijos Homeopatijos Mokykloje (Irish School of Homeopathy), Dubline. Nuo tada su homeopatija nebesiskiriu. Homeopatiniai preparatai užima didžiąją dalį mano namų vaistinėlės.

Šiemet susilaukiau antrosios mergytės. Ir, kaip daugelis mamų žino, pati atgimiau iš naujo. Dar labiau suintensyvėjo mano domėjimasis sveikata ir kaip ją sustiprinti natūraliais būdais. Baigiau sveikos mitybos kursus, apsilankiau daugelyje sveikos gyvensenos seminarų. Bet ir vėl kaip niekad stipriai mane patraukė homeopatija. Taip stipriai, kad netgi nusprendžiau pakeisti savo profesinio gyvenimo kryptį (esu baigusi Psichologijos ir Lyčių studijas) ir tapti gydytoja-homeopate. Nuo rugsėjo pradedu gilinti homeopatijos žinias toje pačioje Airijos Homeopatijos Mokykloje ir planuoju po 4 metų studijų įgyti profesionalios homeopatės kvalifikaciją.

Taigi šis blog'as nėra profesionalios homeopatės blogas (kolkas :-). Gal labiau mano noro tobulėti ir dalintis savo žiniomis išraiška. Pastaruoju metu, pasaulyje vėl atgyjant homeopatijai, labai svarbu nepasimesti informacijos apie ją jūroje. Peržvelgus informaciją internete lietuvių kalba man susidarė įspūdis, kad daugeliu atveju ji nepilna ir netgi iškreipta, dažnai pateikiama visiškai nekompetetingų žmonių ir tik kaip šališka nuomonė. Todėl pajutau norą sukurti erdvę, į kurią būtų galima sudėti daugiau ir patikrintos informacijos. Taip, aš esu homeopatijos šalininkė ir tai, žinoma, atsispindės mano įrašuose. Tačiau jokiu būdu nesiekiu populiarinti homoepatijos melagingais pareiškimais. Daug metų studijų įvairiuose universitetuose išmokė mane ieškoti kokybiškos ir patikimos informacijos, pateikti ją lengvai suprantamu būdu ir tinkamai nurodyti šaltinius. Tai ir stengsiuosi įgyvendinti šiame blog'e. Ir, žinoma, lauksiu skaitytojų komentarų, minčių, diskusijų. Juk tik taip galime priartėti prie tiesos :)

Komentarų nėra: